Baterie externa.

Buna,

Daca esti in cautarea unei baterii externe pentru telefonul sau tableta ta si esti indecis, ai ajuns unde trebuie. In urma cu o luna, m-am decis sa achizitionez o baterie externa mai “serioasa”, asa ca am petrecut putin timp pe diverse site-uri care comercializeaza baterii si citind review-urile scrise de alti cumparatori am ajuns la concluzia ca ASUS ZenPower, 10050 mAh este bateria potrivita pentru nevoile mele. Am comandat-o si in cateva zile am primit-o. Pot spune ca am facut alegerea potrivita, baterie o data incarcata a reusit sa imi incarce telefonul, un iPhone 6s de aproape 4 ori! Pe langa faptul ca o incarci odata si te tine cateva zile, bateria e facuta din materiale de calitate si arata foarte bine! Este disponibila in 5 culori, si are led-uri care iti indica cat de multa energie mai ai disponibila.

In momentul in care eu scriu acest articol am verificat pe site-ul celor de la eMag si bateria este redusa asa ca daca ai nevoie de o baterie externa te sfatuiesc sa o achizitionezi pentru ca isi merita fiecare banut!

Poti da click aici pentru a ajunge pe pagina cu pricina. In caz ca ai achizitionat-o astept sa imi spui parerea ta despre produs. Iti multumesc ca ti-ai facut timp sa imi citesti articolul si sper ca am putut sa iti fiu de folos.

O zi buna sa ai!

Leave a Reply

